דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסודות מאחורי המדפים - רוצים לחסוך כסף בקניות ? 

מאת    [ 25/08/2011 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 1888 פעמים ]

הסודות מאחורי המדפים – רוצים לחסוך כסף בקניות ?

 

 

מי מאתנו לא רוצה לחסוך כסף ולצאת עם חשבון קטן יותר ?

כולנו רוצים לחסוך, כדי שנוכל לקנות עוד...

אז קדימה, להלן צרור עצות שטובות ליום חול ובמיוחד עתה, רגע לפני החג.

 

1-  זכרו- תמיד אבל תמיד הכלל הזה נכון ועובד.

     בממוצע כרבע מהקניות שלנו מיותרות ובסופו של דבר הן נזרקות או

     שהן שם מונחות בארון תופסות לנו מקום וממנות את בעלי החנויות.

2-  לסופר תגיע אחרי שאכלתם ארוחה קלה, מבלי שתשימו לב תוציאו

      פחות כסף.

3-  תעשו לכם הרגל של קבע – בעמידה בתור לקופה, אל תביישו

      ותוציאו פריטים לא חיוניים.

     הבושה הזאת יכולה לעלות לכם הרבה כסף.

     בממוצע סל קניות מכיל כ- 25 פריטים בערך של כ- 10 שקל.

     בהנחה ש- 5 פריטים מיותרים ואנו נוציא מתוכם רק 2 פריטים הרי

     חסכנו 20 שקל בקנייה או כ- 2000 שקל בשנה וכול זאת מבלי שכלל

     נשים לב לזה ! רק 2 פריטים להוציא מהעגלה – תסכימו שזה לא

     הרבה ! ומנגד יכול לממן לכם איזה סוף שבוע קטן.

4-  תכננו את מה שאתם רוצים לבשל או להכין ולפי זה תכננו את הקניות.

5-  מבצעים בסופר – טובים בעיקר לרשת, בדקו היטב האם אתם כלל

     זקוקים למוצרים אלה, או שאתם סתם אוגרים ואוגרים ובסוף התהליך 

     זורקים אותם ?!

6- עשו פסח גם לפני הפסח – במילים אחרות, תעשו סדר המזווה שלכם

     ותראו מה יש לכם בעודף וניתן להשתמש בו במקום לקנות ולהעמיס

     שוב ושוב על המזווה.

7 – התרחקו ממבצעים אשר הרשתות קושרות אותם לקנייה כמותית,

     בדרך כלל ההוצאה בגינן תהיה יקרה יותר, גם אם אתם שהנאמר לא

     נכון

     "שהרי בכול מקרה התכוונתי לקנות ב100 שקל"

     הבעיה היא שהמוצרים שאנו קונים בקניה זו, אינם מכילים את אותם

     המוצרים "המתוכננים מראש".

8- נסו לארגן את הקניות שלכם ולרכזם ולא לפקוד את הסופר אחת

    ליומיים, באופן כזה מידת הגירוי שלכם לפעילות השיווקית ולמבצעים

אשר כרבע מהם מיותרים יורדת.

9- הרבו לשאול עצמם את השאלה הבאה – אומנם מחיר המוצר/המבצע הוא טוב (נגיד מדפסת ב- 299 שקל), אך האם המוצר בכלל נדרש לי ?

 

חג שמח !

יובל לובנשטיין, יועץ בתחום הקמעונאות ומוצרי הצריכה מלווה חברות בתחום בכל הקשור למיזוגים ורכישות. שימש במגוון תפקידי ניהול בכירים ברשתות מובילות בישראל כמו שופרסל והום סנטר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב